

**В. "Труд"**  
**02.12.2015 г., с. 3**

***ЕДИН ОТ МОТИВИТЕ - ДУБЛИРАНО СЪДЪРЖАНИЕ С ТВ7***

**СЕМ отказа регистрация на News TV**

***Няма яснота за капитала на компанията***

Съветът за електронни медии (СЕМ) не даде регистрация на News TV - проект на „Праймедия“ - компанията, която се опитваше да бъде вписана като собственик на ТВ7 и Нюз7, но получи отказ. Това потвърди пред „Труд“ членът на медийния регулатор Мария Стоянова. Тя е гласувала „въздържал се“, глас „за“ не дали председателят Георги Лозанов и Анна Хаджиева. Двама от петимата надзорници били „за“ старт на новия проект по време на заседанието днес - Иво Атанасов и Анюта Асенова.

Един от аргументите на СЕМ за неиздаване на регистрация е, че в документите на „Прай-медия“ за новата телевизия фигурират няколко предавания от текущата програмна схема на ТВ7. Става дума за дублиране на предавания, за което и от ТВ7 са писали до регулатора. Не е имало и допълнителна яснота по въпроса за произхода

на капитала, които се инвестира, което за част от членовете на СЕМ е притеснително при вземане на решение. „Праймедия“ е свързана с председателя на движение „Русофили“ и бивш депутат от БСП Николай Малинов, но по документи управител е Асен Асенов. Потърсен от „Труд“ за реакция след решението на СЕМ, Малинов отвърна, че в момента научава за отказа, не се е интересувал и препрати въпросите към „собственика“ на компанията.