Позицията на СЕМ за ограничаване на натуралистичните реклами в традиционните часове за вечеря

Начало » Новини
01 Юли 2014

Реклами за добър апетит – в. Преса, 19.07.2015 г., с. 9 Когато праймтаймът удари вентилатора – в. “Труд”, 30.03.2014 г., с.6 СЕМейна загриженост – в. “Капитал”, 29.03.-04.04.2014 г., с. 55 СЕМ призова: Без реклами за диария и запек на вечеря – в. “Телеграф”, 27.03.2014 г., с. 8, с. 12 СЕМ апелира: Ограничете рекламите срещу гъбички и хемороиди по време на вечеря – в. “Срума”, 27.03.2014 г., с. 9 СЕМ: Без газове в ефира за вечеря – в. “Стандарт”, 27.03.2014 г., с. 7 СЕМ се загрижи за психиката нa зрителя по време на вечеря – в. “Сега”, 27.03.2014 г., с.5 СЕМ “подгони” дамските превръзки – в. “Монитор”, 27.03.2014 г., с. 23 СЕМ призова медиите да ограничат рекламите за "физиологични проблеми" – в. “Дума”, 27.03.2014 г., с. 2, с. 12 СЕМ скочи срещу реклами с хемороиди – в. “Труд”, 26.03.2014 г., с.6 СЕМ: Ограничете рекламите с физиологични дейности по време на вечеря - offnews.bg, 26.03.2014 г. СЕМ апелира да бъдат ограничени натуралистичните реклами по време на вечеря - Българска телеграфна агенция, 26.03.2014 г.